Zvyšovanie cien za služby a ich vylepšenie

 30.03.2022

Milý zákazník,

v Slovak Telekome sa dlhodobo snažíme vylepšovať kvalitu služieb, ktoré od nás využívate. Modernizujeme a zrýchľujeme mobilnú a pevnú sieť a dostupnosť optických služieb poskytujeme pre viac ako 950-tisíc domácností s 24-hodinovou technickou podporou.
 
V súčasnosti však čelíme zvyšovaniu nákladov na energie, vysielacích práv domácich i zahraničných vysielacích spoločností, ako aj inflácii. Súhra týchto faktorov spôsobila, že pristupujeme k zvýšeniu cien vybraných služieb, ktoré poskytujeme našim zákazníkom pevnej a mobilnej siete.
 
Sme Vám vďační za dôveru, ktorú nám preukazujete, a radi by sme si ju udržali poskytovaním služieb na vysokej úrovni aj naďalej. Preto sme pripravili vylepšenia obsahu v mnohých poskytovaných službách, ako napríklad zvýšenie objemu dát a rýchlosti nekonečných dát vo vybraných paušáloch, vyššiu rýchlosť sťahovania a odosielania dát pre väčšinu programov optického internetu, ako aj pridanie nových športových aj nešportových TV kanálov.
 
Zvýšenie cien, ako aj vylepšenie obsahu, bude účinné od 1. 5. 2022. Všetky podrobné informácie, ako sa zmeny a konkrétne vylepšenia dotknú Vašich služieb, zistíte po zadaní kódu adresáta z Vašej faktúry alebo rodného čísla na stránke: www.telekom.sk/zmena.
 
Samozrejme, ak s touto zmenou zmluvných podmienok nesúhlasíte, máte právo odstúpiť od zmluvy o poskytovaní elektronických komunikačných služieb podľa § 87 ods. 9 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách bez sankcie a bez ďalších nákladov, a to najneskôr do 30. 4. 2022, resp. do jedného mesiaca od oznámenia tejto zmeny, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr. V prípade otázok nás môžete kontaktovať na zákazníckej linke 0800 123 456 (500) alebo navštíviť v najbližšom Telekom Centre.
 
Zmena vo výške Vášho poplatku sa prejaví v prvej faktúre vystavenej od 1. 5. 2022. Ak uhrádzate svoje poplatky za telekomunikačné služby formou inkasa, nezabudnite si, prosím, skontrolovať, prípadne upraviť výšku svojho povoleného inkasného limitu.
 
Veríme, že oceníte našu neustálu snahu prinášať Vám kvalitné služby a zachováte nám svoju priazeň.

Ďakujeme, že ste s nami.
S úctou


Slovak Telekom, a. s.
v zastúpení: Silvia Haburaj
Manažér Mass Market zákaznícke podpory a procesov

Zoznam aktualít:

1 2 >